דגשים לפרסום מודעה

רבים שואלים אותי כיצד ניתן לפרסם מודעה בעיתון ולהשיג מקסימום חשיפה ותשומת לב. התשובות כמובן הן שונות ומגוונות אך הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא לסמוך על הגרפיקאי\ת שאתם עובדים מולו. נכון שאתם בעלי העסק ויודעים מה טוב לעסק שלכם, אבל עיצוב גרפי הוא נושא שונה לחלוטין ועוסק בגירוי העין, ומי…

המשך קריאה

איך לשווק את עצמכם לעיתונים המקומיים

פתחתם עסק? החלטתם להתמודד למועצת העיר? רציתם לפרסם יוזמה מקורית שלכם ואתם לא יודעים היכן להתחיל? בשביל זה אתם כאן. אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את עצמכם, לעיתים אפילו ללא עלות היא חשיפה בתקשורת המקומית. אין זה משנה אם אתם מתגוררים בקריית שמונה, נתניה או שדרות, לעיתונים המקומיים יש עניין…

המשך קריאה

אתר תדמיתי או מכירתי

בעלי עסקים רבים מעוניים להקים אתר אינטרנט על מנת לשווק את העסק שלהם. אחת הטעויות הנפוצות נובעת מחוסר הבנה בתחום האינטרנט וקשורה לאופי האתר. בעידן הדיגיטלי ישנם שני סוגים של אתרים שמתאימים לעסקים והם אתרים תדמיתיים ואתרים מכירתיים. לפני כשנה פנה אלי בעל עסק וביקש לממש את זכותו לקבלת החזר…

המשך קריאה

מאמרים לקידום אורגני

אם הגעתם עד הלום סימן שאתם כבר מודעים לכך שגוגל מתייחסת לאתרים עם תוכן ומקדמת אותם במנוע החיפוש הרבה מעבר לאתרים ריקים מתוכן שלא מהווים אטרקציה עבור הגולשים. כתיבה של תוכן לקידום אורגני הוא לא דבר של מה בכך – יש להתייחס בכובד ראש אל כל מילה ומילה הנכתבת ולהדגיש…

המשך קריאה

תוכן שיווקי לאתר מכירתי

אחד הלבטים הגדולים של מרבית לקוחותינו הוא כיצד אני מצליח לפלוט מראשי את המידע שהצטבר ברשותי אל תוכנת הוורד. בעלי עסקים רבים נתקלים באותה הבעיה כאשר הם רוצים לכתוב את התוכן השיווקי למוצר או לסדרת המוצרים שלהם אך הם אינם יודעים מהיכן להתחיל ולעיתים היכן לסיים. הרי הידע המקצועי של…

המשך קריאה