מאמרים לקידום אורגני

אם הגעתם עד הלום סימן שאתם כבר מודעים לכך שגוגל מתייחסת לאתרים עם תוכן ומקדמת אותם במנוע החיפוש הרבה מעבר לאתרים ריקים מתוכן שלא מהווים אטרקציה עבור הגולשים. כתיבה של תוכן לקידום אורגני הוא לא דבר של מה בכך – יש להתייחס בכובד ראש אל כל מילה ומילה הנכתבת ולהדגיש במקומות הנכונים את המילים הדרושות וזאת על מנת שהאינטליגנציה המלאכותית של גוגל תזהה את המאמר כמועיל וגם תעלה את הדירוג של האתר שלכם. השקעה כספית בפרסום בגוגל היא יעילה ואפקטיבית אבל גם יקרה מאוד, לעומת זאת קידום אורגני בגוגל הוא כלי בהשקעה חד פעמית שמאפשר את הקפצת האתר בתוצאות החיפוש לאורך זמן רב.

איך בוחרים את המילה הנכונה

כדי להבין את מהות הנושא יש לרדת לשורש העניין. במנוע חיפוש מחפשים מילות מפתח. כדי לתת לאותן מילות מפתח את הייחוס המתבקש יש להדגיש אותם מספר פעמים בתוך טקסט שמהווה מבוא לנקודה החשובה ביותר. השילוב הנכון של מילות המפתח בטקסט המתקשר אליהם מתחיל את התהליך בו מזהה גוגל בסריקת אתרכם את מילות המפתח הנכונות ומוסיף אותן למאגרו. בעזרת טקסט אחד אתרכם לא יקפוץ למקום הראשון בתוצאות החיפוש אבל באתר מלא במלל יצירתי, איכותי וכמובן בלעדי וייחודי שמתעדכן לאורך זמן בהחלט תוכלו להמריא במנוע החיפוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *