איך לשווק את עצמכם לעיתונים המקומיים

פתחתם עסק? החלטתם להתמודד למועצת העיר? רציתם לפרסם יוזמה מקורית שלכם ואתם לא יודעים היכן להתחיל? בשביל זה אתם כאן. אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את עצמכם, לעיתים אפילו ללא עלות היא חשיפה בתקשורת המקומית. אין זה משנה אם אתם מתגוררים בקריית שמונה, נתניה או שדרות, לעיתונים המקומיים יש עניין בכתבות צבע ומגזין. על מנת ליצור את התשתית לשיווק לעיתונים המקומיים יש להתחיל ביצירת עניין מצדם. נכון שהדרך הקלה (והיקרה) היא פשוט לפנות למערכת העיתון ולהציע את עצמכם, אך ישנו ספק רב שהם ירצו לבצע עמכם ראיון ולפרוס אותו על גבי 4-5 עמודים אם לא תשלמו להם סכום נכבד. ניתן לחסוך חלק מהעלות בכך שתכינו את הכתבה מראש ותשלחו להם (ולעיתונים מקומיים אחרים באזור מגוריכם) ראיון מגזין מוכן. תוכלו לכתוב אותו לבד ותוכלו להיעזר בנו לכתיבת המאמר (לחצו כאן).

איך ראיון מקדם אותי?

עצם קיום הראיון ופרסום שלו בעיתונות המקומית מגדיל את החשיפה שלכם, זה ברור. אבל יתרה מכך – אם הראיון כתוב בצורה אוהדת וחיובית הוא יוצר קשר בינכם לבין הקוראים שבעקבותיו עלולים להפוך ללקוחותיכם או למצביעים פוטנציאליים בבחירות. אם אתם משווקים עמותה או התארגנות אתם יכולים לקבע את עצמכם כמובילים ואף לגייס מתנדבים בהתאם. בתור עסק שמגיע מתחום העיתונות עם ניסיון של שנים רבות בתחום אנו מבינים את העוצמה והאפקט שיש לראיון כזה ומודעים לכוח הרב שהוא משדר.

דגשים לראיון מגזין

הכלל הראשון והחשוב מכל הוא – תהיו עצמכם. אל תנסו לשדר דרך הראיון משהו שאתם לא. תביעו את הרגשות שלכם ותיפתחו, הקוראים תמיד מתאהבים באדם שאפשר לאהוב אותו ולהתרגש ממנו. ענו על שאלות באריכות ובפתיחות, אל תתחמקו מתשובות גם אם השאלות אינן נוחות לכם. כמובן שצריך לזכור שלא חייבים לענות על כל שאלה, אפשר לשמוע שאלה ולענות תשובה שונה לחלוטין (ההתחמקות האולטימטיבית). נסו לקרוא ראיונות עם פוליטיקאים, הם אלופים בזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *